Consulting
Na czym polega nasze wsparcie?
Identyfikujemy najważniejsze obszary do pracy i ewentualne problemy. Określamy kluczowe kompetencje i tworzymy plan rozwojowy, jak również propozycję wartości dodanej dla klientów. Prowadzimy coaching lub szkolenia potrzebne do opanowania nowych kompetencji i osiągnięcia nowych celów.
Opracowujemy wewnętrzny proces wspomagający zarządzanie i mierzenie efektywności biznesowej.
Pomagamy organizacjom wypracować własną tożsamość komunikacyjną.
Pracujemy z małymi i średnimi firmami nad rozwojem ich biznesu, dzięki wprowadzeniu strategicznych zmian w zarządzaniu, usprawnieniu pracy, wprowadzeniu wewnętrznych procesów i procedur oraz zastosowaniu konkurencyjnej komunikacji z rynkiem, klientami, a także pozostałymi interesariuszami.
W czym się specjalizujemy?
Zarządzanie – usprawnienie pracy i zwiększenie efektywności grup zarządzających: Pracujemy z zarządami, najwyższą kadrą kierowniczą oraz z kierownictwem regionalnym w międzynarodowych korporacjach
Komunikacja korporacyjna: Pomagamy zbudować tożsamość marki, wypracować jej wartości i stworzyć spójne strategiczne podejście w komunikacji korporacyjnej.
Interesariusze: Tworzymy programy dopasowane do indywidualnych potrzeb firmy, mające na celu poprawę komunikacji i relacji zarówno z indywidualnymi odbiorcami, jak i grupami odbiorców.
Jak to robimy?
Dzięki bogatemu doświadczeniu korporacyjnemu, posiadamy wiedzę i umiejętności potrzebne do skutecznego zarządzania zespołem, stworzenia strategii rozwoju biznesu, przeprowadzenia analizy wyników, a także planowania rozwoju osobistego pracowników.
Co oferujemy?
Budowanie zaangażowania zespołu:
- Ocena wyników w kontekście potrzeb biznesowych.
- Ewaluacja wewnętrznych procesów i procedur.
- Przegląd struktury i ocena umiejętności zespołu .
- Ewaluacja rozumienia biznesu i kluczowych kompetencji.
- Definiowanie wyzwań i obszarów do poprawy.
- Wsparcie w tworzeniu strategii biznesowej.
- Przygotowanie planów naprawczych.
- Coaching/szkolenia mające na celu poprawę wyników.
Budowanie marki & komunikacja korporacyjna:
- Audyt komunikacyjny.
- Ocena obecnej pozycji marki i jej wartości.
- Budowanie oczekiwanej pozycji i obietnicy marki.
- Tworzenie kompleksowej strategii komunikacji.
- Projektowanie narzędzi i rozwiązań pozwalających na jak najlepsze wykorzystanie budżetu.
- Ewaluacja wykorzystania mediów społecznościowych.
- Optymalizacja komunikacji w Internecie.
- Określenie strategii komunikacji marketingowej lub komunikacji mix.
- Ewaluacja programów sponsoringowych i rekomendacje.
- Definiowanie skutecznych sposobów dotarcia do interesariuszy firmy.
- Tworzenie strategii mających na celu zaangażowanie kluczowych odbiorców.
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR):
- Audyt interesariuszy i społeczności lokalnych.
- Strategia CSR.
- Plan działań.
- Wewnętrzny plan działań CSR i angażowania pracowników.
- Filantropia strategiczna.
Clarity of leadership, clarity of business and clarity of individuals are necessities.